Idag erbjuder vi tre typer av testimonials. De har olika produktionsstilar som lämpar sig för många olika användningsområden.
En cinematisk produktion med intervjupersonens berättelse i fokus. Videon förstärks med inklippsbilder och flera kameravinklar skapar en dynamisk produktion.
En autentisk och ofiltrerad testimonial. Intervjupersonen talar direkt in i kameran, deras upplevelse och känslouttryck står i fokus genom hela filmen.
Spontana testimonials inspelad på plats under event, mingel eller andra träffar. Likt en flygande reporter snappar vi upp snabba och ärliga reaktioner från flera deltagare.
Dessutom levereras varje video i flera olika format för att bäst nå mottagaren där de befinner sig. De olika längderna är anpassade för olika steg i beslutsresan.
Vår kortaste leverans. Videon är cirka 30 sekunder och används som en intresseväckare genom hela beslutsresan. Kombinera med målinriktad användning av full-length videon för att maximera effekten.
Excerpt är cirka en minut och utmärkt i bland annat sociala medier och tidigt i beslutsresan. Till skillnad från teaser får tittaren hela berättelsen i ett komprimerat format.
Den längsta videon på 2-5 minuter innehåller hela berättelsen. Har störst effekt i slutet av beslutsresan när tittaren gör sin due dilligence och står inför ett beslut.